iROUTE

  • Úvodní stránka
  • Mapa
  • Česko
  • Zahraničí
  • Fotogalerie
  • Video
Filip
28. ledna 2013 / Published in Ostatní

Chat s bankou. Ty vole tam sedí nějaký zeman?

Záznam mého chatu s podporou GE Money, aneb zeptejte se na co chcete a já Vám na co chci odpovím.

28.01.2013 15:27:54 Asistent Veronika Vozňáková:  Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?
28.01.2013 15:28:29 Filip Šádek:  Dobrý den
 
28.01.2013 15:29:34 Filip Šádek:  Mohu se zeptat, zda je možní získat na pobočce výpis z mého běžného účtu – konkrétně zůstatek, v anglickém jazyce? Letím na dovolenou a podmínkou vstupu je právě tento výpis.
28.01.2013 15:30:40 Asistent Veronika Vozňáková:  Pro ověření Vás požádám o dvě libovolná čísla za lomítkem rodného čísla.
28.01.2013 15:34:05 Asistent Veronika Vozňáková:  Jsme ve spojení?
28.01.2013 15:34:23 Filip Šádek:  Ano
28.01.2013 15:34:34 Filip Šádek:  07
28.01.2013 15:40:28 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, pro rychlejší vyřešení Vašeho požadavku Vás můžeme zdarma kdykoliv telefonicky kontaktovat. Pokud Vám telefonické kontaktování vyhovuje, poprosím Vás o Vaše telefonní číslo a čas, kdy Vám můžeme zavolat. Děkuji.
28.01.2013 15:40:54 Filip Šádek:  Stačí mi odpověď na mou otázku: je mozne ziskat ten vypis v Aj? Dekuji
28.01.2013 15:44:36 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, chcete s Vaším požadavkem pomoci po telefonu nebo raději po chatu?
28.01.2013 15:45:16 Filip Šádek:  Je mi to opravdu jedno. Má otázka je stále stejná. Výpis, zůstatek, AJ.
28.01.2013 15:46:05 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, zaleží na Vás, kterou komunikaci více preferujete.
28.01.2013 15:47:13 Filip Šádek:  No zda se mi, ze vice casu venujeme forme, nikoliv obsahu. Staci mi prosta odpoved ano, ci ne. Mohu na pobocce ziskat vypis z uctu v anglickem jazyce? Nebo potvrzeni zustatku na ucte?
28.01.2013 15:48:44 Asistent Veronika Vozňáková:  Poprosím Vás o chvíli strpení, informace si vyhledávám.
28.01.2013 15:55:12 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku je možné si požádat o tento dokument na pobočce Ge money nebo písemně jako bankovní informaci.
28.01.2013 15:55:42 Asistent Veronika Vozňáková:  Poplatek je dle sazebníku 200,-Kč + DPH a za překlad jedné stránky se dle sazebníku platí poplatek 300,-Kč.
28.01.2013 15:56:23 Filip Šádek:  Takže  zajdu na pobočku a na počkání tento dokument získám? A celkem za 500Kč?? + DPH??
28.01.2013 15:57:58 Asistent Veronika Vozňáková:  Každý poplatek se účtuje zvlášť. Bankovní informace je doručena zpět na korespondenční adresu do 3 dnů od obdržení.
28.01.2013 16:00:30 Filip Šádek:  Promiňte, možná jsem měl zvolit opravdu telefon, protože poslední větě vůbec nerozumím. Bankovní informace je doručena zpět na korespondenční adresu do 3 dnů od obdržení. Takže na pobočce podám žádost a za 3 dny mi přijde požadovaný výpis? Na mojí korespondenční adresu?
8.01.2013 16:02:16 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, až my odbržíme od Vás bankovní informaci, pak jí zpracujeme a do 3 dnů Vám jí zašleme na Vaší korepondenčí adresu.
28.01.2013 16:03:56 Asistent Veronika Vozňáková:  Je vše nyní srozumitelné?
28.01.2013 16:04:53 Filip Šádek:  Paní Vožňáková, o jaké bankovní informaci mluvíte? Já chci přijít na pobočku, požádat o výpis z účtu a odejít s aktuálním výpisem z mého účtu. To je celé. A to celé ideálně v anglickém jazyce. Je to srozumitelné?
28.01.2013 16:06:24 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, dokument, který chcete se nazývá bankovní informace.
28.01.2013 16:06:51 Asistent Veronika Vozňáková:  Požádat o tento dokument můžete na pobočce Ge money nebo písemně.
28.01.2013 16:07:01 Filip Šádek:  V pořádku, zapíšu si za uši.
28.01.2013 16:07:25 Asistent Veronika Vozňáková:  Pane Šádku, nyní Vás pro dořešní požadavku přepojím na kolegy. Vyčkejte mi prosím na chatu. Děkuji a přeji příjemný zbytek dne
28.01.2013 16:08:18 Filip Šádek:  A budu čekat 3 dny??? a pak za to zaplatím 605Kč? Vám to přijde jako „dobrá služba“ za „dobrou cenu“? Mě tedy ne. Jsu na pobočku a promluvím si s osobním bankéřem. Jestli výpis z účtu nedostanu hned, pak nevím, proč tam ti lidé sedí. Je to práce na 2 minuty.
28.01.2013 16:08:38 Systém:  Vyčkejte prosím, na připojení nového Asistenta. Za několik okamžiků budete spojeni. Děkujeme.
28.01.2013 16:08:48 Asistent Martina Pavlatová:  Dobrý den, děkuji Vám za vyčkání. Požádám Vás o chvíli strpení, než si dohledám informace k Vašemu dotazu, děkuji.
28.01.2013 16:09:38 Filip Šádek:  Kam jsem se to dostal? Kde je asistentka Vozňáková?
28.01.2013 16:10:40 Asistent Martina Pavlatová:  Omlouvám se, ale Váš požadavek s Vámi dořeším.
28.01.2013 16:12:00 Filip Šádek:  Nezlobte se, ale jsem tu 30 minut a dochází mi síla. Byla to opravdu silná zkušenost, ale jednou to stačilo. Každá z nás používá jiný slovník a celá konverzace nikam nevede. Zastavím se na pobočce.
28.01.2013 16:12:37 Asistent Martina Pavlatová:  Omlouvám se, ale kolegyně Vám sdělila správné informace.
28.01.2013 16:13:06 Asistent Martina Pavlatová:  V rámci bankovní informace je lhůta skutečně tři dny, lze o ní zažádat na pobočce.
28.01.2013 16:14:25 Filip Šádek:  Pak tedy odcházím opravdu nespokojen. Děkuji za informace. S pozdravem Filip Šádek
28.01.2013 16:15:01 Asistent Martina Pavlatová:  Omlouvám se, děkuji Vám za využití našeho chatu a přeji Vám hezký den. Na shledanou.
28.01.2013 16:15:06 Systém:  Asistent se odpojil z chatu.

 

Já jsem totálně odpojen…

What you can read next

EMA MÁ MASO, MY MÁME KLEMPÍŘE, Ó MY SE MÁME
Roman a Péťa se nastěhovali – fotoromán

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky

Anglie Blanicko Guadeloupe Hory Irsko Jeseníky Jizerky Křižánky Nový Zéland Orlicko Purkhýbl Skotsko Slovensko Slovinsko Táborsko Šumava Švýcarsko

Odkazy

  • BeBe – simple friends
  • Filipo SmugMug – fotos

iROUTECZ

Tweets by iroutecz

© iROUTE.cz

TOP
iROUTE
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění využívání konkrétní služby, o kterou účastník nebo uživatel výslovně požádal, nebo výhradně pro účely přenosu komunikace prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické ukládání nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické ukládání nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů pro zasílání reklamy nebo ke sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}